+Ave Maria!

メジュゴリエの聖母から年に一回ミリアナに送られるメッセージ(3月18日のもの)を
知人が送ってくれました。

訳もその知人です。よろしければご覧ください。

では、どうぞ。

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

March 18, 2016 Annual Message to Mirjana

"Dear children, with a motherly heart filled with love for you, my children,
 I desire to teach you complete trust in God the Father. I desire for you to
learn by an internal gaze and internal listening to follow God's will. I desire for
you to learn to boundlessly trust in His mercy and His love, as I always trusted.
 Therefore, my children, cleanse your hearts. Free yourselves from everything
that binds you to only what is earthly and permit what is of God to form your
life by your prayer and sacrifice so that God's Kingdom may be in your heart;
that you may begin to live proceeding from God the Father; that you may always
strive to walk with my Son. But for all of this, my children, you must be poor in
spirit and filled with love and mercy. You must have pure and simple hearts and
always be ready to serve. My children, listen to me, I speak for your salvation. Thank you."

 

2016年3月18日 年に一度のミルヤナへのメジュゴリエの聖母のメッ セージ

 

愛する子どもたち、私の子どもたちであるあなたたちへの愛に満ちた母の心を もって、
私はあなたたちに御父なる神への信頼を完全に持つことを教えたいと強く望んでいま
す。私はあなたたちが内的な眼差しと内的な耳をもって聴くことで神の御心に従うこ
とを学んでほしいと強く望んでいます。私は、私が常にそうであったように、あなた
たちが御父の慈しみと愛に限りなく信頼することを強く望んでいます。


ですから、私の子どもたちよ、あなたたちの心を浄めなさい。あなたたちをこ の世のも
のに縛るしかない全てのものから解放され、神の国があなたたちの心の内にあるように
祈りと犠牲をもって神からのものがあなたたちの人生を形作るのに委ねなさい。御父な
る神からの命を生き始めるようになるために、御子と共に歩もうといつも務めるように
なるためにそうしなさい。しかし、私の子どもたちよ、このことだけを求めるには、あ
なたたちは霊において貧しくなり、愛と慈しみに満たされなければならないのです。あ
なたたちは清く、単純な心を持ち、いつも使える用意ができていなければなりません。
私の子どもたちよ、私の言葉に耳を傾けなさい。私はあなたたちの救いのために話して
います。ありがとう。


神に感謝!